هافبک فصل قبل تراکتور در آستانه جدایی از این تیم قرار دادرد.

واسعي

به گزارش همشهری آنلاین سعید واسعی هافبک فصل قبل پیکان که تا روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات صحبت از انتقالش به استقلال بود در نهایت راهی تیم تبریزی شد. واسعی که با فسخ یکطرفه به تراکتور پیوسته بود با شکایت باشگاه پیکان محکوم و البته ۴ ماه هم از حضور در میان محروم شد.

بعد از این اتفاق باشگاه تراکتور که با این بازیکن قراردادی دو ساله به ارزش ۴ میلیارد بسته بود به بازیکن خود اعلام کرده است که باید رقم قرارداد خود را کاهش دهد و البته جریمه باشگاه پیکان را هم خودش پرداخت کند.  ضمن اینکه برای ماندن در لیست تراکتور باید قراردادی طولانی مدت با این تیم منعقد کند.

 با این شرایط و با توجه به اینکه این بازیکن باید شخصا جریمه سنگین کمیته انضباطی در حق باشگاه پیکان را بپردازد و همین طور درخواست باشگاه تراکتور مبنی بر کاهش ۴۰درصدی قراردادش به دلیل محرومیت، واسعی احتمالا نیم فصل از استقلال جدا خواهد شد.

مقصد بعدی این بازیکن هم احتمالا استقلال خواهد بود که این روزها به شدت به دنیال یک هافبک بازیساز است. استقلال در نیم فثل با خیال راحت می‌تواند این بازیکن که به شدت علاقه مند به حضور در این تیم هست را جذب کند. بدون پرداخت مبلغ رضایتنامه و البته با قیمت کمتر نسبت به فصل نقل و انتقالات تابستانی.

کد خبر 575796

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha